Sunday, 27 January 2013

Middle of Communication


I miss you :)
*masa tengah Skype ni boleh pulak dia suruh kita menari. Kita pun menari lah bagai nak gila.
Ala-ala Tango gitu  :p

Thursday, 17 January 2013

Ayah

mm, kalau boleh nak future husband macam ayah,
pandai repair semua barang dalam rumah,
so, tak perlu panggil tukang itu tukang ini,
:)

Monday, 14 January 2013

Beginning :|


Masa mula-mula nak kerja, dia bagi gambar ni. Kemain lagi dia yang bersemangat :) 
Love you.

Wednesday, 9 January 2013

Radio Usang :)


Ehem, rasa lama tak update. Semenjak berhenti kerja Proton Subang :) Dulu masa kerja asyik buka Pesbuk, Twitter, Blog (ahaa, bajet dah). Sekarang sedang membusy kan diri dengan kerja. Alhamdulillah, so far kerja sekarang okay.

Now nak cerita tentang gadis di atas. Dia sedang mencari benda yang masih dalam kekaburan. Sebenarnya gadis ni seperti mencari benda yang tak pasti. Ahh bushit! Rasa nak persetankan semua tu.

About work/job. Apa sebenarnya yang aku nak buat? Apa sebenar cabang kerja yang aku cari? Apa sebenar lobang kerja yang sesuai dengan budak STPM macam aku? Okay, lagi sekali rasa nak persetankan semua! Urghhh damn. Dalam umur macam ni, apa je yang aku boleh? Sekadar mencari pengalaman sana sini macam orang asing yang datang Malaysia nih. Haha *tetiba rasa macam takda kena mengena.

About love/lover. Mm, apa itu cinta? Ntah! Kueh yang ada inti kacang kot. Haha. Btw, aku ada kekasih hati. Mohd Syafiq bin Shahrudin. Dah ada dalam hati aku one year and more. I love him so much. Maybe dengan dia takda masalah. Secara keseluruhan, dia memenuhi kehendak dan citarasa aku. Nak kata handsome, tak sangat pun :) *Im sorry bie* HAHA~ Takda apa pun nak cerita pasal dia lebih2 kat sini.

About surrounding. Orang sekeliling aku. Mm, macam-macam orang ada. Lagi-lagi bila dah kerja kat tempat baru. Ada yang matured, ada yang childish. Tak dinafikan aku benci budak yang tak matang. Tapi budak yang tak matang lah buat aku gelak hari-hari kat ofis. Ada lagi sorang budak ni, rupa paras dan fizikal dah nampak matured TAPI hakikatnya bila dia buka mulut untuk bercakap then I started HATE him! Fcuk! Tak matang langsung, kutuk orang ikut sedap hati and dalam masa yang sama tak melihat pada diri sendiri yang nyata! Benci kau.

Ahh Qeena, apa kau merepek ni? Dah-dah, stop it. Tidur yokk. Esok nak keluar cari rezeki lagi untuk keluarga. Selamat malam :)